niedziela, 29 stycznia 2012

Mój drugi dom?

Od pół roku ( minie za 2 dni) mieszkam w Belfaście, mieście położonym w Irlandii Północnej. Choć jestem tu już dość długo i teoretycznie się zaaklimatyzowałam nie potrafię nazwać tego miejsca zamieszkania domem...Kiedyś przeczytałam bardzo mądre zdanie " Mój dom jest tam gdzie moje serce".  Tak więc moje serce jest w Gdańsku , moim mieście...Mój dom jest tam gdzie moja rodzina, reszta znajomych, wspomnienia, ulubione miejsca...a nawet mój pies.. :D Tęsknie bardzo za Polską ... Trzeba żyć dalej i odliczać miesiące do powrotu :)Chcę Wam pokazać trochę tego Belfastu- nocą ,bo tak wygląda znacznie, znacznie lepiej. Enjoy!


2 komentarze:

  1. Oooo - piękne zdjęcia! :)
    Będę obserwować! :)

    Zapraszam do mnie inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia powalają mnie na kolana :)
    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń