czwartek, 12 stycznia 2012

Kawa Cynamonowa.

Od kilku dni siedzę w domu co sprawia ,że trochę mi się nudzi : ) Przeglądając gazetki w jednej natknęłam się na reklamę cynamonowej kawy... Jestem kawoszem więc od razu zrobiła mi się na nią ochota. ;P I zrobiłam ją sama ze zwykłej kawy rozpuszczalnej :}

- Kawa cynamonowa (proporcje zrobione pod mój smaczek, modyfikujcie względem gustu) :
* łyżeczka kawy rozpuszczalnej
* łyżeczka przyprawy do piernika (nie posiadam czystego cynamonu a przyprawa daje przyjemny smaczek innych korzennych przypraw )
* 2 łyżeczki cukru

Wszystko wsypałam do kubka na raz (nie dodawałam przyprawy i cukru po zaparzeniu kawy) i wymieszałam kilkukrotnie żeby się w miarę połączyło :) Zalałam gorącą wodą i poczekałam, aż wszystko 'nabierze mocy'.
Pyszne, pyszne, pyszne a na dodatek pachnie w całym domu :}Mniam !


Przy okazji przedstawiam mój ukochany różowy kubek, lampkę z serduszkiem i różowe suszki pachnące owocami leśnymi : )




1 komentarz: