sobota, 21 stycznia 2012

Tangle Teezer

Witam , ostatnio dzięki Waszym blogom naczytałam się o szczotce  " Tangle Teezer ". Nigdy o niej nie słyszałam,ale opinie które przewertowałam zrobiły na mnie ogromne wrażenie.Sprawdziłam na ebayu i szczoteczka ta jest w miarę tania ( około 8-12 funtów). Zastanawiam się nad kupnem jej dla mojej siostry która posiada strasznie rzadkie i dość zniszczone włosy z racji "cudotwórczych" efektów : ). I teraz pytanie do kogokolwiek kto posiada tą szczotkę - czy nie podrażni ona ząbkami skóry głowy osobie bez bujnej czuprynki? Proszę o odpowiedź jeśli ktoś ma pojęcie : ) Trochę o Tangle Teezer :


"Rewolucja w pielęgnacji włosów

Takiej szczotki jeszcze nie było! Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku! "

 " Ząbki Tangle Teezer radzą sobie z najbardziej splątanymi kosmykami "



" Tangle Teezer nie narusza struktury włosów, co sprzyja ich zdrowiu "


" Tangle Teezer masuje skórę głowy co doskonale wpływa na cebulki włosów "


" Dla wszystkich dbających o włosy, do każdego rodzaju fryzur i włosów "


                       

Miłej nocy,czekam na opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz