poniedziałek, 23 stycznia 2012

Nowa praca?

Zdjęcie - Styczeń 2010.

Jak na razie notka nie kosmetyczna, nie ciuchowa - ogólna. Dziś osądzi się mój los.. Za dwie godziny szkolenie do pracy... Jeśli je zdam będzie dobrze, jeśli nie...Nie chcę nawet o tym myśleć. Przeszłam już wiele - test pisemny i ustny z umiejętności władania językiem angielskim i badania lekarskie twarzy,szyi, dłoni,nadgarstków- skin test. Na szkolenie załapałam się z przyjaciółką, oby nam się udało-  bo to takie trochę być ,albo nie być..
Jeśli się uda to koniec z zapuszczaniem paznokci i malowaniem ich...Ale jestem w stanie to poświęcić!:D
Trzymajcie kciuki :) Miłego poniedziałku wszystkim : )

3 komentarze:

  1. Zatem życzę szczęścia ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za praca? :) Udało Ci się ją dostać?
    Zapraszam również do obejrzenia moich stylizacji - najnowsza inspirowana... Różową Panterą ;) http://violinstyle.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba, to proszę dodaj mój blog do obserwowanych przez Google ;)
    Z chęcią się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń